Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Η αναγέννηση της Συγγρού


Μία τελείως διαφορετική Συγγρού απ' αυτήν που έχουμε συνηθίσει ενδέχεται να έχουμε σε μερικά χρόνια, αν οι προτάσεις των μελετητών των Παριζιάνικων Αρχιτεκτονικών Σχολών, του Στρασβούργου και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου γίνουν πραγματικότητα.
Συγκεκριμένα, θα περιλαμβάνει δύο λωρίδες για τα αυτοκίνητα, μία για τα μέσα μαζικής μεταφοράς και χώρο για τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Ο ανισόπεδος κόμβος που βρίσκεται στη συμβολή της με τη λεωφόρο Ποσειδώνος προτείνεται να καταργηθεί, δεδομένου ότι έτσι θα απελευθερωθεί έκταση περίπου 5.000 τ.μ. δημόσιου χώρου, ο οποίος θα μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις δραστηριότητες στο χώρο του Δέλτα και του Ιπποδρόμου. Επίσης, στόχος είναι να μειωθεί η ταχύτητα των αυτοκινήτων στα 50 χλμ/ώρα.
Αλλαγές προβλέπονται και στον ανισόπεδο κόμβο της Δαβάκη, ούτως ώστε να ενωθούν οι κεντρικές πλατείες της Καλλιθέας και της Νέας Σμύρνης, καθώς και οι σταθμοί τραμ Νέας Σμύρνης και ηλεκτρικού Καλλιθέας. Συγκεκριμένα προτείνεται να καταργηθεί και η ρύθμιση της κυκλοφορίας να γίνεται μέσω φωτεινής σηματοδότησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.