Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Κοντά στο τέλος της καριέρας της η Angelina Jolie


Τελικά δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο να παίζεις σε big budget ταινίες του Hollywood, να έχεις παντρευτεί τον πιο γοητευτικό άντρα του Hollywood, να μεγαλώνεις έξι παιδία και να προσπαθείς να σώσεις τονκόσμομέσω ακτιβιστικών ενεργειών.
 Η 36χρονη Angelina Jolie, σε συνέντευξη της στην εφημερίδα Financial Times, δήλωσε ότι σκοπεύει στα επόμενα χρόνια να περιορίσει την ενασχόληση της με τον κινηματογράφο και να επικεντρωθεί στην ανατροφή των παιδιών της.
 Είπε: «Πάντα με ενδιέφεραν ρόλοι που ασχολούνται με ερωτήματα για την αγάπη, την ζωή ή την ελευθερία. Ρωτάω συχνά τον εαυτό μου, είμαι αρκετά ώριμη για να καταλάβω την ζωή, την αγάπη, την ελευθερία; Νομίζω ότι πλέον έχω βρει το νόημα της ζωής μου και δεν χρειάζομαι τις ταινίες για να μου δώσουν τις απαντήσεις.»
Στην συνέχεια, η Angelina – που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στο μεγαλειώδες remake του “Cleopatra” της Elizabeth Taylor- αναφέρθηκε στο μέλλον: «Ο Brad και έγω μεγαλώνουμε, έχουμε δουλέψει πολλά χρόνια και θέλουμε πια να «φρενάρουμε» τις καριέρες μας. Δεν θέλουμε να ασχολούμαστε για όλη μας την ζωή με το σινεμά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.