Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Ο Stevie Wonder συμμετέχει στο νέο album του Drake


Όπως αποκάλυψε ο Drake, ο νέος του δίσκος "Take Care", που θα κυκλοφορήσει στις 24 Οκτωβρίου θα περιλαμβάνει τη συμμετοχή του Stevie Wonder. Έπειτα από την κοινή τους εμφάνιση στο  October's Very Own Festival, ο  Drake δήλωσε «Ο Stevie Wonder είναι πολύ καλός μου φίλος. Είναι τιμή μου να τον έχω φίλο, αυτόν που με στήριξε από τα πρώτα μου κιόλας βήματα στη μουσική».

Ο γνωστός rapper είπε ακόμη : «Με βοήθησε πολύ και μόνο το γεγονός ότι άκουσε τη μουσική μου και μου πρότεινε να προσθέσω ορισμένα πράγματα για να τη βελτιώσω. Και όχι μόνον αυτό, αφού γράψαμε μερικά κομμάτια μαζί. Ήταν απίστευτη εμπειρία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.